Ostatnie artykuły

O nas

O nas

Część ogólna Centrum Rozwoju Dziecka „Motylek” w Bydgoszczy to nowoczesna firma prężnie działająca na rzecz opieki, rozwoju oraz zdrowia dziecka. Obszar działalności Centrum obejmuje świadczenia realizowane przez Niepubliczną Poradnię Psychologiczno-Pedagogiczną oraz Akademię Rozwoju Dziecka i Przedszkole. Realizacji usług podejmuje się zespół doświadczonych i wykwalifikowanych specjalistów z takich dziedzin jak: zarządzanie, psychologia, pedagogika. W naszej działalności … Kontynuuj

Aktualności

Aktualności

W ramach Centrum Rozwoju Dziecka „Motylek” w Bydgoszczy działa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna . Podstawowym jej zadaniem jest udzielanie najmłodszym pomocy przez zespół specjalistów, w którego skład wchodzą: psycholodzy dziecięcy, psychoterapeuci (pracujący w nurtach psychodynamicznym, poznawczo-behawioralnym oraz systemowym) terapeuci behawioralni, socjoterapeuta, pedagog, surdopedagog, logopeda.

Cennik

Cennik

Cennik usług Poradnii CENNIK USŁUG  Konsultacja Czas Trwania Cena PSYCHOLOGICZNA/PEDAGOGICZNA Konsultacja psychologiczna 1 h 200,00 zł Wystawienie opinii Niepublicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej "Motylek" do 14 dni 50,00 zł Konsultacja pedagogiczna 1 h 200,00 zł Diagnoza integracji sensorycznej 500,00 zł Ocena gotowości szkolnej (badanie psychologiczne, pedagogiczne wraz z wydaniem opinii) 600,00 zł Badanie rozwoju intelektualnego dziecka (wraz z … Kontynuuj

O autyźmie

O autyźmie

Czym jest autyzm? Stanowi rodzaj zaburzenia rozwojowego, związanego z nieprawidłowym funkcjonowaniem mózgu. Termin został wprowadzony do medycznej nomenklatury przez Eugena Bleulera w odniesieniu do osób, które odcinają się od zewnętrznego świata, pozostając w tym wewnętrznym, stworzonym przez siebie. Jest jedną z najbardziej widocznych cech schorzenia w ogóle. Brak komunikacji ze światem zewnętrznym i skoncentrowanie się … Kontynuuj

O mutyźmie

O mutyźmie

Czym jest mutyzm? Jest to rodzaj zaburzenia mowy, przybierający postać całkowitego braku lub ograniczenia mowy u dziecka bądź dorosłego. Dotyczy osób, które nie mówią, choć nie mają uszkodzonych narządów mowy, nie są opóźnione umysłowo, nie są afatyczne. Zaburzenie można zaobserwować z reguły około 5-6 roku życia, w chwili rozpoczęcia przez dziecko nauki szkolnej. Można wyodrębnić … Kontynuuj